Producenci

Promocje

KASK HEBO Zone 4 EXTREME KASK HEBO Zone 4 EXTREME 700,00 zł 895,00 zł

RĘKAWICZKI HEBO BAGGY ENDURO XXL RĘKAWICZKI HEBO BAGGY ENDURO XXL 160,00 zł 180,00 zł


Zone 5 MONTESA TEAM II Zone 5 MONTESA TEAM II 699,00 zł 819,00 zł

Zaloguj się

Cenniki do pobrania

Enduro

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Beta RR 4T 350 MY 18 OSTATNIA SZTUKA
Cena: 35 000,00 zł
szt.
BETA RR 50 SPORT Euro 4
Cena: 16 300,00 zł
szt.
BETA RR 50 Euro 4
Cena: 15 500,00 zł
BETA RR 125 2T MY2019
Cena: 32 000,00 zł
BETA RR 125 2T MY2019

Nowa Beta RR 2019 pojawia się na rynku w szerszym zakresie niż w poprzednich latach. Filozofia Beta polega na upewnieniu się, że każdy rozmiar silnika ma swoją odrębną osobowość, tak aby sprostać specyficznym potrzebom każdego kierowcy enduro. Oczywiście nie brakowało również ulepszeń w całym zakresie, z ulepszeniami wynikającymi z dużego doświadczenia w wyścigach: w ciągu ostatnich dwóch lat Beta wygrała dwa Mistrzostwa Świata Producentów Enduro GP, tytuł Enduro3 World i tytuł Enduro GP ze Stevem Holcombe, Enduro Junior World Title z Bradem Freemanem i dwie wygrane w Assoluti d'Italia. Prace koncentrowały się zarówno na konfiguracji silnika, jak i podwozia, ze szczególnym uwzględnieniem zawieszenia - z przodu iz tyłu - teraz wyposażonego w elementy górnej szuflady ZF Sachs, które są znacznie bardziej zaawansowane niż te stosowane w przeszłości. Funkcje modelu Najmniejszy motocykl w gamie Beta, najlżejszy i najłatwiejszy w obsłudze. W czystym stylu wyścigowym, odpowiedni zarówno dla młodych zawodników pochodzących z niższych kategorii, jak i dla bardziej doświadczonych zawodników szukających fajnego motocykla. Po intensywnym wszechstronnym rozwoju i udoskonaleniu technicznym, największe nowe funkcje modeli RR my 2019 można podsumować jako: Silnik Nowa jednostka sterująca silnikiem (ECU): gwarantuje mocniejszą iskrę przy wysokich obrotach, poprawiając spalanie i osiągi silnika. Siłownik sprzęgła o większej średnicy: daje dźwignię sprzęgła bardziej miękką i bardziej elastyczną. Sztywniejsza osłona sprzęgła: poprawia działanie i zapewnia bardziej precyzyjne działanie zwalniające. Podwozie Nowy widelec ZF Sachs (ø 48 mm) z nowym układem regulacji: umożliwia pozycjonowanie regulatorów wstępnego obciążenia kompresji, odbicia i sprężyny na górnej nakładce widełek; można do nich dotrzeć siedząc na rowerze i nie wymagając narzędzi. Widelec korzysta również z nowego systemu pakowania, który zapewnia większą stabilność i suwak ze specjalnym anodowaniem, który zmniejsza tarcie i zwiększa wytrzymałość. Nowe osłony zawieszenia Całkowicie przeprojektowany szok ZF Sachs: z bardziej kompaktowym tłokiem o średnicy 46 mm, około 300 g lżejszym. Nowy tłok został zaprojektowany w celu zapewnienia bardziej stabilnej pracy, ponieważ temperatura oleju jest zmienna, a zwiększona czułość zwiększa komfort i przyczepność. Mała górna podstawa i zbiornik zostały również przeprojektowane w celu racjonalizacji systemu i zminimalizowania masy i objętości. Nowa wiosna jest również lżejsza. Nowa grafika i kolory.

BETA RR 125 2T RACING MY2019
Cena: 35 000,00 zł
BETA RR 125 2T RACING MY2019

RR RACING 2T 125 MY 2019 Najwyższy zasięg Model RR Racing my 2019, wyścigowa wersja Enduro Beta, zaprezentowany w czerwcu, jest obecnie dostępny na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3. RR RACING 2T 125 MY 2019 Najwyższy zasięg Model RR Racing my 2019, wyścigowa wersja Enduro Beta, zaprezentowany w czerwcu, jest obecnie dostępny na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3. Z wieloma funkcjami dodanymi do standardowych modeli, linia RR Racing zawiera następujące aktualizacje dla 2019, które są unikalne dla zakresu modeli, w tym: Zawieszenie Inżynierowie Beta ciężko pracowali nad opracowaniem ustawień przedniego i tylnego zawieszenia, aby poprawić ogólną obsługę w najbardziej ekstremalnych warunkach. ZF ø 48 mm widelec z zamkniętą kasetą z anodowanym suwakiem: sztywniejszy i bardziej odporny na zużycie, a jednocześnie zapewniający mniejsze tarcie. Uszczelki wideł i wycieraczki SKF o niskiej tarciu również są zainstalowane. Nowe buty na widły (jarzmo): sztywniejsze i lżejsze. Nowe osłony wideł: zaprojektowane razem z butem, aby połączyć praktyczność i design, zapewniając jednocześnie więcej siły. Całkowicie przeprojektowany szok ZF: z bardziej zwartym tłokiem 46 mm, lżejszym o 300g. Nowy tłok został zaprojektowany w celu zapewnienia bardziej stabilnej pracy z różną temperaturą oleju, zwiększając czułość, aby zwiększyć komfort i przyczepność. Mała górna podstawa i zbiornik zostały również przeprojektowane, aby znajdować się dalej od rury wydechowej przy jednoczesnym zmniejszeniu ciężaru. Nowa wiosna jest również lżejsza. Czarny, anodowany potrójny zacisk. RR Racing 125 cc 2T Dwusuwowy silnik RR Racing 125 cc jest oszałamiającym osiągnięciem: oprócz wszystkich powyższych cech oferuje system zawieszenia specjalnie skalibrowany do tego silnika i nowej konfiguracji silnika. Te same przednie i tylne zawieszenie, co większe modele wyścigowe. Nowy cylinder, ze zmodyfikowanym króćcem wylotowym i wykresami czasowymi. Nowy kołnierz wylotowy. Nowy układ wydechowy i nowe dopalacze. Nowa osłona sprzęgła z układem odpowietrzania zapewnia lepszą przyczepność sprzęgła, zmodyfikowane położenie korka wlewu oleju. Nowy koszyk sprzęgła. Nowa komora rozprężna. Ulepszono dostarczanie mocy o niskiej prędkości obrotowej w połączeniu z większym przyspieszeniem z wysoką prędkością obrotową, co daje lepszą wydajność w całym zakresie obrotów i bardziej liniową, łatwą do zarządzania moc wyjściową. Rezultatem jest znacznie szerszy zakres jazdy, co jest kluczową cechą silnika o małej pojemności skokowej.

BETA RR 2T 250 MY 2019
Cena: 33 500,00 zł
szt.
BETA RR 2T 250 MY 2019

RR 2T 250 MY 2019

BETA RR 2T 300 MY 2019
Cena: 34 000,00 zł
szt.
BETA RR 2T 300  MY 2019

BETA RR 2T 300 MY 2019

BETA RR 4T 350 MY2019
Cena: 36 500,00 zł
BETA RR 4T 390 MY2019
Cena: 36 500,00 zł
BETA RR 4T 430 MY2019
Cena: 36 500,00 zł
BETA RR 4T 480 MY2019
Cena: 36 500,00 zł
szt.
BETA RR 50 RACING
Cena: 17 800,00 zł
szt.
BETA XTRAINER 300 2T MY 18
Cena: 29 000,00 zł
szt.
MOTOCYKL BETA RR 4T 350 RACING MY 2019
Cena: 37 700,00 zł
MOTOCYKL BETA  RR  4T 350  RACING MY 2019

RR RACING 4T 350/390/430/480 MY 2019 Najwyższy zasięg RR Racing mój 2019 wersja instalacji Enduro Beta zaprezentowana w czerwcu, jest obecnie dostępna na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3. Z wieloma funkcjami dodanymi do standardowych modeli, linia RR Racing zawiera następujące aktualizacje dla 2019, które są unikalne dla zakresu modeli, w tym:

MOTOCYKL BETA RR 4T 390 RACING MY 2019
Cena: 37 700,00 zł
MOTOCYKL BETA  RR  4T 390  RACING MY 2019

RR RACING 4T 350/390/430/480 MY 2019 Najwyższy zasięg RR Racing mój 2019 wersja instalacji Enduro Beta zaprezentowana w czerwcu, jest obecnie dostępna na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3.

MOTOCYKL BETA RR 4T 430 RACING MY 2019
Cena: 37 700,00 zł
MOTOCYKL BETA  RR  4T 430   RACING MY 2019

RR RACING 4T 350/390/430/480 MY 2019 Najwyższy zasięg RR Racing mój 2019 wersja instalacji Enduro Beta zaprezentowana w czerwcu, jest obecnie dostępna na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480

MOTOCYKL BETA RR 4T 480 RACING MY 2019
Cena: 37 700,00 zł
MOTOCYKL BETA  RR  4T 480  RACING MY 2019

RR RACING 4T 350/390/430/480 MY 2019 Najwyższy zasięg RR Racing mój 2019 wersja instalacji Enduro Beta zaprezentowana w czerwcu, jest obecnie dostępna na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3.

MOTOCYKL BETA RR 125 2T RACING MY2019
Cena: 35 000,00 zł
MOTOCYKL BETA RR 125 2T RACING MY2019

RR RACING 2T 125 MY 2019 Najwyższy zasięg Model RR Racing my 2019, wyścigowa wersja Enduro Beta, zaprezentowany w czerwcu, jest obecnie dostępny na rynku. Wersje wyścigowe są produkowane zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, jak Steve Holcombe z Beta Factory, który został mistrzem świata Enduro GP 2017 i pozwolił Becie zdobyć tytuł mistrza świata mistrzostw Enduro GP. Do 2019 r. Dostępnych jest łącznie 7 różnych modeli RR Racing, w tym nowy RR Racing 125 2T! Inne rozmiary modeli wyścigowych również zwracają uwagę, a kierowcy mają wiele możliwości wyboru, aby dopasować je do stylu jazdy. Te modele powracające obejmują 2-suwowy silnik o pojemności 300 cm3, a także 4-suwowy silnik o pojemności 350, 390, 430 i 480 cm3. Z wieloma funkcjami dodanymi do standardowych modeli, linia RR Racing zawiera następujące aktualizacje dla 2019, które są unikalne dla zakresu modeli, w tym:

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl